Kabelky Chanel jsou lepší investicí než nemovitosti

19. Srpen 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16492

Když Baghunter na začátku tohoto roku vydala studii o tom, že Hermès Birkin kabelky byly lepší investicí než akcie nebo zlato, byli jsme u vytržení. Ne, že by ženy potřebovaly záminku jít ven a koupit si novou kabelku, ale měly značně omezený výběr. Nyní nová studie naznačuje, že koupě již kultovní kabelky Chanel Flap Bag by měla být další skvělou investicí. Kabelky jsou vyráběny od roku 1955, od kterého se jejich hodnota, stejně jako hodnota peněženek Chanel, zvyšuje.

Oproti roku 2010 stoupla její cena o 71.92 procent. První kabelka světového módního domu Medium Classic stála v roce 1955 220 dolarů, dnes ji můžete koupit za 4 900 dolarů. Studie analyzovala kabelku Chanel 2.55 Medium Classic Flap Bag, ale srovnatelně vychází i kabelky 226 a 227, které jsou v podobném stylu, a Chanel Boy Bag v malé a střední velikosti. Růst kabelek předběhl i růst cen bydlení, překoval také S&P 500 za posledních šest let.

Na rozdíl od Hermès Birkin, Chanel kabelky jsou mnohem snadněji k dostání a navíc jsou pro mnohé milovníky módy a investory přitažlivější volbou. „Cítíme, že dostatek obchodů hraje významnou roli při zpřístupnění těchto kabelek široké škále žen. Zájem více lidí než kdy před tím přispěl k tomu, že je Chanel schopný zvyšovat hodnotu svých kabelek za tak krátkou dobu,“ říká generální ředitelka Baghunter Evelyn Fox. Ať už za svoji oblibu vděčí kabelky Chanel čemukoli, faktem je, že poptávka i hodnota po nich exponenciálně roste. Vypadá to, že bychom se měli vydat nakupovat.

Galerie