BISTRO AGENCY SVÝM KLIENTŮM ROZDALA NOVOROČENKY V PODOBĚ BISTRONIAN AWARDS

Každý rok se mezi agenturami a klienty rozdávají tradičně novoroční přání. Proč to ale neudělat jinak? Agentura Bistro rozvinula svůj vizuálně-komunikační koncept komiksového světa, který během roku představila pod názvem The Amazing Bistronians, a vytvořila originální PFko.

Svým klientům letos agentura předává klientskou cenu, tzv. Bistronian Awards. V první fázi obdrží všichni klienti vlastní „shortlist diplom“, který mapuje nejlepší momenty spolupráce za uplynulý rok. Jedná se o personalizovaný, na míru vytvořený plakát.

Ve druhé fázi zasedla improvizovaná porota skládající se z leaderů klientského servisu a kreativního oddělení - Tomáš Kleňha, Pavel Flégl a Tomáš Preněk – a rozhodovali o tom, kdo letos Bistronian Awards získá. Bistronian Awards jsou unikátní sošky, které se tvořily dva měsíce. Vše začalo skicami od ilustrátora agentury, Jiřího Jaroše. Na jejich základě vznikl počítačový trojrozměrný model. První soška byla vytištěna na 3D tiskárně a posloužila pro tvorbu silikonových forem, ve kterých postupně vzniklo 60 superhrdinů. S jejich finální produkcí pomohl agentuře sochař Tomáš Hencl.

„Bistronian Awards je logickým vyústěním celoroční spolupráce s našimi klienty. Protože můžete mít vizionářské nápady, precizní exekuci, či využívat inovativní technologie, ale bez hrdinů, kteří za nápad bojují na straně klienta, zůstane vše pouze na papíře,“ dodává Tomáš Preněk, agenturní account director. Kdo nakonec unikátní cenu získá, zůstává tajemstvím, protože skuteční superhrdinové svou totožnost přece nikdy neodhalují…