BMW M představí novou čistě elektrickou verzi, která bude nejvyšším modelem řady 7.

Nová elektrická výkonná verze BMW řady 7, nazvaná BMW i7 M70 xDrive, představuje nejvyšší model portfolia BMW Group s čistě elektrickým pohonem. Vůz je vybaven jedním elektromotorem na přední a jedním na zadní nápravě, které společně generují maximální celkový výkon 485 kW/660 k. Díky M specifickému podvozku zajišťujícímu propojení elektrické mobility a výkonnosti nabízí nové BMW i7 M70 xDrive jedinečný zážitek z jízdy v luxusním segmentu. S vrcholnou rychlostí omezenou na 250 km/h zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 3,7 sekundy, čímž se stává nejrychlejším čistě elektrickým modelem BMW.

Nejvýkonnější elektromotor BMW.
Nové BMW i7 M70 xDrive, vybavené technologií BMW eDrive páté generace, přichází s integrovanými hnacími jednotkami na přední a zadní nápravě, které obsahují elektromotor, výkonovou elektroniku a převodový systém. Tento nový model je výsledkem neustálého zdokonalování technologie BMW eDrive s cílem zvýšit výkon a účinnost.
BMW i7 M70 xDrive využívá specifické M konstrukce synchronních elektromotorů s elektricky buzeným rotorem, což umožňuje dosáhnout bezprecedentní hustoty výkonu, zejména v případě zadního motoru. Tento elektromotor má momentálně největší výkonovou hmotnost na trhu, dosahující 2,41 kW/kg, díky inovativnímu patentovanému řešení, které využívá šest buzených cívek namísto tří.
Maximální výkon s funkcemi M Sport Boost a M Launch Control.
Motor pohánějící zadní nápravu generuje maximální výkon 360 kW/489 k, a v kombinaci s elektromotorem na přední nápravě o výkonu 190 kW/258 k vzniká elektrický pohon všech kol s celkovým točivým momentem 1015 Nm ve sportovním režimu a až 1100 Nm při aktivaci jedné z funkcí M Launch Control nebo M Sport Boost. Tyto funkce umožňují regulaci točivého momentu a kontrolu trakce tak přesně, aby byl výkon generovaný elektromotory přeměněn na strhující dynamiku bez ztráty trakce.
Funkce M Sport Boost, doprovázená specifickou grafikou na přístrojovém panelu a autentickým zvukem BMW IconicSounds Electric od Hanse Zimmera, lze aktivovat stisknutím levé páčky řazení. Celkově nové BMW i7 M70 xDrive přináší mimořádnou hnací sílu, výkonnost a dynamiku, která ocení všichni nadšenci značky BMW.
Schopnost dlouhého dojezdu, nová funkce MAX RANGE.
Nové BMW i7 M70 xDrive spojuje extrémní dynamické vlastnosti s schopností ujet dlouhé vzdálenosti. V podlaze vozu se nachází vysokonapěťová baterie s využitelnou kapacitou 101,7 kWh, díky které má BMW i7 M70 xDrive dojezd 488 až 560 kilometrů podle testovacího cyklu WLTP. Nová funkce MAX RANGE umožňuje selektivním omezením výkonu a maximální rychlosti v kombinaci s omezením některých komfortních funkcí prodloužit dojezd o přibližně 15 až 25 procent.
Díky vyspělému softwaru kombinované nabíjecí jednotky je možné standardně nabíjet vysokonapěťovou baterii střídavým proudem o výkonu až 22 kW a stejnosměrným proudem až 195 kW. To znamená, že během 10 minut zastávky u vysokovýkonné nabíjecí stanice lze dojezd prodloužit až o 170 kilometrů (WLTP).

M specifický podvozek zlepšuje dynamiku a komfort.
Automobil kombinuje M specifické nastavení všech řídicích systémů pro elektrický pohon všech kol, řízení, tlumiče a systémy jízdní dynamiky, což zaručuje spojení charakteristické M dynamiky, agility a přesných reakcí s vysokou úrovní komfortu při cestování na dlouhé vzdálenosti. Výjimečný komfort při jízdě je zajištěn M specifickým adaptivním vzduchovým odpružením na obou nápravách s automatickým udržováním světlé výšky a elektronicky řízenými tlumiči, jejichž odezva je vylepšena použitím M specifické hydrauliky.
Je vybaven také integrovaným aktivním řízením a adaptivními stabilizátory Executive Drive Pro s aktivní stabilizací náklonu a funkcí Active Roll Comfort. Součástí standardní výbavy nechybí ani M sportovní brzdový systém a 21“ M kola z lehké slitiny.
Nové dvoubarevné lakování, matné laky Frozen na bázi biomasy.
BMW i7 M70 xDrive bude nabízeno s širokou škálou barevných možností, včetně více než 100 speciálních barev BMW Individual. Zákazníci si tak budou moci vybrat barvu karoserie podle svého vkusu. Pro ty, kteří chtějí ještě více výrazný vzhled, bude k dispozici dvoubarevné lakování BMW Individual, které umožní kombinovat různé speciální barvy. Například metalický lak BMW Individual Liquid Copper pro spodní část karoserie a černý metalický lak Sapphire Black pro její horní část.
Navíc, nové BMW i7 M70 xDrive nabízí také matné laky Frozen, které jsou vyráběny inovativním procesem na bázi biomasy. Tento proces zajišťuje udržitelnost a nezmění složení laku, ale pouze použité suroviny. Zákazníci si tak budou moci užít krásné matné povrchy, aniž by měli na svědomí zhoršení životního prostředí.

Sportovní styl a maximální individualizace interiéru.
Nové BMW i7 M70 xDrive nabízí sportovní charakter a výjimečnou výbavu, která zahrnuje řadu M detailů. V interiéru se můžete těšit na osvětlené M prahové lišty, M kožené čalounění Merino v kombinaci černé a šedé barvy (Black/Atlas Grey), M kožený volant, M specifickou grafiku BMW Prohnutého displeje a M opěrku nohy řidiče, které dodávají vozu unikátní vzhled. Tyto prvky jsou součástí standardní výbavy a podtrhují celkovou sportovní atmosféru vozu.
Pokročilý systém BMW iDrive s funkcí QuickSelect.
Nová generace BMW iDrive s funkcí QuickSelect a BMW Operačním systémem 8.5 je k dispozici v novém modelu BMW i7 M70 xDrive. Tento model patří mezi první vozidla značky, která mají tu čest být vybavena tímto systémem. Nová struktura menu, která vychází z mobilních elektronických zařízení, spolu s novou hlavní obrazovkou a rychlým přístupem ke QuickSelect přináší nový koncept obsluhy. Systém BMW iDrive s funkcí QuickSelect se spojuje s BMW Prohnutým displejem a digitálním asistentem BMW Intelligent Personal Assistant.
Základní obrazovka nového systému zobrazuje trvale mapu navigačního systému a další individuálně konfigurovatelné funkce. Na stejné úrovni menu jsou umístěny vertikálně uspořádané ikony funkcí na straně řidiče, které lze vybírat pohybem prstu. Funkce QuickSelect umožňuje příslušné funkce vyvolat přímo stisknutím ikony, aniž by bylo nutné přepínat do podmenu.
