Chanel jako nejvyhledávanější značka make-upu

11. February 2022 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 21689

Chanel je jednou z nejznámějších kosmetických značek na světě, což potvrzuje i její první místo na seznamu nejvyhledávanějších značek kosmetiky.  Chanel, založená francouzskou módní návrhářkou a podnikatelkou Coco Chanel v roce 1910, je známá mnoha módními inovacemi, které byly ve 20. letech 20. století populární volbou pro ženy.

Během 40. a 50. let se Chanel stala vedoucí značkou v módním průmyslu, přičemž prodávala spoustu parfémů, jako je Pour Monsieur – uznávaná pánská vůně.  Chanel dokonce vyhrála Fashion Oscar v roce 1957 Fashion Awards za krásnou jarní kolekci.

Navzdory smrti Coco Chanel v roce 1971, značka stále žije a nyní je jednou z předních světových firem produkujících make-up. Její logo 'C' Chanel je okamžitě rozpoznatelné a stále vydává mnoho vůní, tou poslední třeba Coco Mademoiselle L'Eau. Značka získala mnoho uznání celebrit, jako jsou Keira Knightley, Penelope Cruz, Margot Robbie a Kristen Stewart.

A nyní může Chanel prohlásit, že se stala nejvyhledávanější značkou make-upu!

Odborníci na krásu Cosmetify provedli průzkum nejoblíbenějších kosmetických značek a Chanel je v současné době číslo jedna jako nejvyhledávanější značka make-upu.  Chanel bylo vyhledáno na Googlu 201 000, což z něj dělá nejvyhledávanější značku make-upu ve Spojeném království.

Díky rozmanitosti dostupných produktů, jako jsou parfémy, kabelky, šaty a make-up, bude odkaz Coco Chanel žít navždy.