Luxusní italská značka Salvatore Ferragamo odhalila kampaň Jaro/Léto 2019 #PatchworkofCharacters

V kampani pro období jaro/léto 2019 se značka Salvatore Ferragamo rozhodla reflektovat svůj koncept Patchwork of Characters zachycením chvíle, kdy se skupina složená z různorodých jedinců oddává krásám sluncem zalité Itálie.

Pod kreativním vedením Paula Andrewa a fotografa Harley Weir odhaluje kampaň k období SS 19 nejen samotnou kolekci této sezóny, ale také tradiční hodnoty módního domu.

Kampaň nás zavede do zahrad soukromé vily poblíž Říma v oblasti Tuscia, ve kterých se setkávají přátelé, aby zažili ten pravý italský lifestyle. V kampani se objevují ženy a muži z celého světa a všech věkových kategorií, což reflektuje diverzitu klientely Salvatore Ferragamo. Jakkoli jsou rozmanití, všechny mají následující společné hodnoty: sofistikovanou schopnost se odlišit a bezpodmínečné přijímání druhých. A přesně tyto hodnoty jsou patrné také z designu kolekce pro jaro/léto Salvatore Ferragamo, jejímiž autory jsou Paul Andrew a Guillaume Meilland.

Zelená bujará zahrada skvěle doplňuje svěží palmový vzor, který se kolekcí prolíná. Okázalost zvoleného místa zase dokonale reflektuje významnost charakteristického prvku Salvatore Ferragamo – Gancini. Hlavní pozornost je v této kolekci upřena na nový Gancini monogram na hedvábné či žakárové látce a Gancini kování na botách, brýlích a opascích.

Paul Andrew dodal: „Prostřednictvím této kampaně máme příležitost oslavit svět Salvatore Ferragamo a předvést všechny aspekty módních kousků a doplňků této sezóny. Tato kolekce je navržena tak, aby byla vznešená a vytříbená, ale zároveň i skutečná a přístupná. Navíc v této kampani nejde o vysněnou módní fantazii - Harley zachytil jen to, co víme, že je skutečný Salvatore Ferragamo: módní dům, jehož historie plná inovací a sofistikovanosti si získala stoupence z celého světa a jehož příznivci jsou ženského i mužského pohlaví z téměř všech zemí a téměř všech věkových kategorií. To jsou přesně ty hodnoty, co chceme zvolat do světa."
