Mirka Hajdová

21. Únor 2019 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 34650

Mirka Hajdová je creative director v pražském Red Salonu. Na tuto pozici ji dovedly její mnohaleté zkušenosti jak z České republiky, tak ze zahraničí. Svoji kariéru začínala několika nominacemi a trofejemi v soutěži Czech and Slovak Hairdressing Awards. Kategorie "Objev roku, Kolorista, Avantgarda, či Cena tisku" pro Českou republiku. Po zkušenostech ze světových přehlídkových mol nemají její výčesy konkurenci. Je součástí týmu světového kadeřníka Eugene Souleimana a účastní se přehlídek ve všech světových metropolích - Chloé, Maison Margiela, Stella McCartney, Donna Karan, Jeremy Scott, Vivienne Westwood a mnohé další. Její práci můžete najít jak v českých magazínech, tak i v zahraničních titulech jako je Vogue, Glamour, Elle, Unpolished, ES magazine, Bon Magazine, GQ, Harpers bazar či Hunger magazine. 

 

Jak byste čtenářům přiblížila váš salon?
Myslím, že nejlepší je přijít se podívat :) Je jiný, osobitý, je pro každého, kdo má rád dobrou kávu, malé drobnosti a sladkosti, krásné věci, skvělou kosmetiku, krásné prostředí, krásnou pokožku a samozřejmě krásné vlasy.

Proč právě název „RED SALON“?
Salon je inspirovaný prohibicí, takové speakeasy místo na skvělé vlasy a pleť. No a k tomu červený patří, protože to je barva výzev, zákazů, provokace. Je sexy, je výstřední...
V čem je odlišný od ostatních?
Ve všem...:) Soustředíme se u každého klienta na detail a jedinečnost, jak v péči, kvůli které nás navštíví, tak i v péči celkového servisu. Klient si může užít malou uvítací masáž, aby věděl, že je správný čas relaxovat. Masáž rukou při působení barvy nebo mytí hlavy. Záleží nám na tom, aby klient odcházel s pocitem toho, že vlastně nebyl u kadeřníka či na kosmetice. Naším cílem je, aby odcházel jako po týdenní dovolené a aby na něj kolegové, přátelé a rodina i tak reagovali :). Necháváme klientovi prostor si užít salon tak, jak on či ona sám chce - od čtení knih, časopisů, užívání si dobré kávy, vína, domácího koláče nebo fantastické granoly, která chutná nejen ke snídani.

S jakou vlasovou kosmetikou ve vašem salonu pracujete a proč?
O vlasy klientů pečujeme se značkou Redken a Oribe. Do salonu vybíráme značky, za které se můžeme zaručit, že dokáží pečovat dlouhodobě o vlas ve vysoké kvalitě. Rednek barvy jsou jedinečné pro jejich lesk a hezké a přirozené šisování. O pleť a kůži klientů pečujeme se značkou Esthederm. Mně samotné zachránila extrémně přecitlivělou pleť a to byla její zelená karta, proč dneska v salonu je.
Kdo jsou vaši nejčastější klienti?
Lidé :))). Lidé, kteří hledají kvalitu, fantastickou péči, skvělou kosmetiku a ještě něco navíc.

Na co jste v něm skutečně pyšná?
Na salon samotný... Na lidi, které mi přivádí do cesty a ze kterých se stávají opravdoví přátelé, na možnosti, které mi otevírá, a chalenge, které mi dává.
Připravujete pro své zákazníky nějakou novinku?
Snažíme se novinky připravovat pořád a neustále obměňujeme malé drobnosti, aby si klienti u nás vždy našli něco nového. Nicméně v brzké době budeme otevírat novou část salonu Red concept store a Spa. Concept store se bude soustředit na šperky od českých i zahraničních šperkařů. Oblečení od českých návrhářů, kteří pro nás vytvářejí malé kolekce na míru, ostatní drobné věci, které člověka potěší. Spa bude mít vybudovaný koncept péče o vlasy, který v Praze ani v ČR ještě neexistuje, takže pokud máte zničené vlasy, které vám nikdo nedokáže dát dohromady, nebo jen o svoje vlasy chcete pečovat tak, aby byly opravdu jako z reklamy, bude to místo přesně pro vás.

Kde pro svoji práci čerpáte inspiraci?
Asi to bude znít jako klišé, ale opravdu úplně všude. Nejvíce mě inspirují lidé, které potkávám, ať už třeba jen v tramvaji nebo kdekoliv jinde. Musím říct, že zároveň obrovskou výhodou je, že díky svojí profesi hodně cestuju. Poznávání různých míst, kultur a všeho kolem je neuvěřitelným inspirativním kanálem.
Co je trendem letošního roku v oblasti společenských účesů?
Trend každý rok, nejen ten letošní, je podle mě to, co člověku sluší, protože ne každý trend se dá aplikovat na každého. Nicméně letošní výčes je určitě dobré doplnit nějakou zajímavou sponou nebo stuhou.

Nabízí váš salon i jiné služby, než jen vlasové?
Jak už jsem zmínila najdou u nás klienti také služby kosmetiky, které děláme se značkou Esthederm. V brzké době to bude také zmiňované vlasové spa a obchod plný krásných překvapení.
Děkujeme za rozhovor

Galerie

Rozhovory

RED SALON