Nahlédněnte do nitra značky ANNA BRANDEJS, která mění standardy péče o pleť i ducha se zakladatelkou Dr. Annou Brandejs

04. Červen 2024 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 33915

Doktorka Anna Brandejs vystudovala Univerzitu veterinárního lékařství v Košicích se zaměřením na biochemii, které se chtěla věnovat i v rámci postgraduálního studia. Složitý obor jí sice přirostl k srdci, zároveň ale po získání diplomu cítila potřebu postavit se na vlastní nohy. Z odvětví veterinárního lékařství se přesunula do segmentu farmakologie. V oboru se pak pohybovala několik let.

Průlom přišel v roce 2002, kdy zúročila své odborné znalosti z vysokoškolského studia a z praxe a založila firmu Medaprex. A právě Medaprex slaví velké jubileum – více než dvacet let na trhu. V současné době už pod názvem ANNA BRANDEJS. Anna Brandejs nicméně nikdy nepůsobila jen jako zakladatelka a majitelka firmy, ale aktivně se věnovala (a pořád věnuje) rozvoji firmy – sledovala trendy z oblasti estetické medicíny, navštěvovala světové veletrhy, a z nich pak do České a Slovenské republiky dovážela to nejlepší, co objevila. Díky tomu Medaprex zásoboval kliniky estetické medicíny, kosmetická studia a salony zdravotnickým materiálem, prémiovými přístroji a lékařskou kosmetikou.

ANNA BRANDEJS byla zpočátku pouze synonymem kvalitních doplňků stravy, původní idea se časem rozšířila i o vysoce kvalitní pečující kosmetiku z těch nejlepších ingrediencí na trhu.

ANNA BRANDEJS je jednoduše zárukou vysoké kvality. Značka nabízí široké portfolio doplňků stravy nejen na krásu, ale i na zdraví. Zakládá si na čistém a unikátním složení a vysokých koncentracích bez různých příměsí. Pomyslným TOP produktem je Collagen+11 ANNA BRANDEJS, který nejenže přispěje ke krásné, hydratované a zdravé pokožce, ale také podpoří imunitu. Kosmetické přípravky pak staví na využití prebiotik. Tu se největšímu zájmu těší Ultimate Age Defying ANNA BRANDEJS, tedy noční omlazující hydratační krém. Jeho účinky jsou skutečně široké – vedle redukce vrásek zajistí minimalizaci nadměrné pigmentace, vyhlazení a zpevnění pleti, ale podpoří i její pružnost a samozřejmě hydratuje.

Jakým způsobem se Vaše osobní životní filozofie promítá do Vaší práce a značky ANNA BRANDEJS?

Moje osobní životní filozofie je založena na hlubokém přesvědčení, že kvalita a integrita jsou základními pilíři nejen osobního, ale i profesionálního života. Tato filozofie se přirozeně promítá do mé práce a značky Anna Brandejs, která je odrazem mého závazku k výjimečnosti ve všem, co děláme. Naše produkty, ať už jde o kosmetiku nebo doplňky stravy, jsou vytvářeny s maximálním důrazem na kvalitu a účinnost. Pečlivě vybíráme nejkvalitnější ingredience z celého světa, jako jsou například Japonsko, Jižní Korea a Spojené státy americké, abychom zajistili, že každý produkt nejen splňuje, ale i překračuje očekávání našich zákazníků. Náš závazek k výběru nejlepších aktivních látek a neustálé vylepšování našich produktů je odrazem mé osobní filozofie hledání dokonalosti a neustálého zlepšování. Věřím, že investice do kvality se vždy vyplatí, a to nejen v podobě lepších produktů, ale také ve vyšší spokojenosti a důvěře našich zákazníků.

Jakým způsobem se Vaše značka liší od ostatních na trhu a jaké jsou její hlavní unikátní prvky? A jaká je vaše vlajková loď?

Naše značka se odlišuje od ostatních na trhu především díky unikátnímu přístupu k formulaci našich doplňků stravy a kosmetických produktů. Naše doplňky stravy vynikají vysokými koncentracemi účinných látek a bohatostí rostlinných extraktů, což zákazníkům zaručuje jejich vysokou účinnost. V oblasti kosmetiky jsme zasáhli do středu terče použitím tzv. prebiotik, silných přírodních substancí, které pleť nejen omlazují a posilují, ale také nabízejí rychlé a patrné výsledky v redukci vrásek. Vlajkovým kosmetickým produktem, který symbolizuje naší filozofii, je noční krém s prebiotiky Ultimate Age Defying ANNA BRANDEJS, na který máme mnoho krásných recenzí. Je to sofistikovaný krém, který odstraní jemné vrásky a částečně redukuje i hluboké vrásky. Vlajkovou lodí našich doplňků stravy je Collagen+11, který je již 4. rokem bestsellerem na našem e-shopu a který kromě kolagenu obsahuje i dalších 11 látek které zvyšují hydrataci a zpevňují pleť.

Jak jste přišla na myšlenku vytvoření produktu Collagen+11 a jaký byl Váš hlavní cíl?

Uvědomila jsem si již před několika lety, že i když kosmetické produkty mají svůj význam pro péči o kůži z vnějšku, klíčová je také správná výživa, která kůži podporuje zevnitř. Vzhledem k tomu, že současná strava často není ideální a lidem chybí čas na konzumaci výhradně bio a vyvážených potravin, začala jsem uvažovat o způsobu, jak obohatit stravu o koncentrované látky prospěšné pro pleť. V roce 2015 jsem vyvinula první kolagenový produkt, který jsem v roce 2020 podstatně vylepšila přidáním dalších složek, aby se zabránilo předčasnému stárnutí pleti.

Jaké inovace a produkty můžeme očekávat od Vaší značky v budoucnosti?

Do konce roku přineseme ještě mnoho zajímavých produktů, třeba doplněk stravy proti stresu a na dobré usínání a naše zákaznice se již těší na sérum pro oční okolí s účinkem podobným botulotoxinu.

Můžete popsat proces od nápadu po uvedení produktu na trh?

Proces vývoje nového produktu může být časově náročný, obvykle trvá od jednoho do dvou let. Vše začíná pochopením potřeb našich zákazníků. Například jsme zaznamenali opakované žádosti o doplněk stravy na podporu imunity pro děti. To nás vedlo k vyhledání účinných složek, které by mohly imunitu podpořit, a nakonec jsme jich identifikovali sedmnáct. Následně jsme čelili výzvě, jak tyto složky zpracovat do formy, kterou by děti byly ochotny pravidelně užívat, vzhledem k tomu, že tradiční tablety či kapky s nepříjemnou chutí nejsou pro děti vhodné. Rozhodli jsme se proto pro vývoj cucavých tablet s příjemnou chutí, na jejichž chuti jsme pracovali dlouhou dobu, aby byla co nejatraktivnější. Výsledkem je produkt ve formě cucavých tablet, které nejenže dětem chutnají, ale také přispívají k posílení jejich imunity.

Jakou nejzajímavější zpětnou vazbu jste kdy obdrželi od zákazníka a jak to ovlivnilo vaše podnikání?

V naší společnosti si velice ceníme zpětné vazby od zákazníků. Jedna konkrétní zpětná vazba, která nás zvlášť zasáhla, poukázala na fakt, že přibližně 50% populace trpí citlivou pokožkou, což vede k negativním reakcím na některé populární anti-aging složky, jako jsou vysoké koncentrace retinolů. I lidé s citlivou pokožkou touží po kosmetice, která nejenže nezpůsobuje podráždění, ale také efektivně omlazuje. To nás inspirovalo k začlenění prebiotik do naší kosmetiky. Tyto složky poskytují výrazný anti-aging efekt, zároveň pokožku nedráždí, ale naopak ji zklidňují. Rovněž jsme se rozhodli některé produkty neparfémovat, aby jejich složení bylo co nejčistší.

Co pro Vás znamená luxus?

Luxus je mít čas na sebe a pečovat o sebe. Luxus je kvalita, nemusíš mít něčeho hodně, například oblečení, ale míň kvalitních kousků. Luxus je pobyt v čisté přírodě. Luxus jsou dobré mezilidské vztahy. To vše si představím pod slovem luxus.

Děkujeme za rozhovor

Galerie

Rozhovory

Anna Brandejs