NEJVĚTŠÍ ČESKÝ VÝROBCE VÍŘIVEK SLAVÍ 20. VÝROČÍ

USSPA, největší a první domácí výrobce vířivek slaví dvacáté výročí. V současnosti značka z Dolní Dobrouče vyváží své výrobky 20 zemí světa a patří mezi 3 největší hráče na evropském trhu.

Společnost má za sebou úspěšnou generační obměnu vedení, kdy řízení společnosti v roce 2011 přešlo z otce na dceru. Petr Kolář předal svou firmu v den svých šedesátých narozenin své dceři Kateřině Kadlecové, která nyní vede společnost společně se svým manželem. Aktuálně firma zaměstnává 55 osob a za první 2 měsíce roku zaznamenala rekordní 212% nárůst prodejů oproti stejnému období loňského roku. Jako jediná společnost v oboru staví na práci svého interního designera Petra Slaniny. Z jeho soudobé spolupráce s externím autorem Filipem Streitem ze studia Divan Design vznikl design nové generace zásadně inovovaných spa představované při příležitosti 20. výročí. Je charakteristická ve svém oboru svým ojedinělým a jednoznačně odlišitelným minimalistickým vzhledem, čistými liniemi a účelnosti tvarů. Zásadní oblastí jsou zde kromě designu i technické inovace z vývojového oddělení USSPA, které nabídnou celou řadu revolučních funkcí. Spolupracuje s další velmi uspěšnou českou firmou UNITES, která se zaměřuje na výrobu rozvaděčů, jež vyrábí také pro Bentley, Boeing, Band Olufsen.

Revoluce v evoluci V roce 2011 uvedli na trh vizionářskou spa budoucnosti Solitaire, jako dovršení své 16leté práce zakladatele firmy, Petra Koláře, s nímž dosáhla nová generace majitelů mnoha zásadních met, jejichž momentálním vrcholem je právě uvedená nová generace produktů.

Komunikační kampaň k uvedení této nové generace spa zahrnuje printy, on-line aktivity a big boardy s novým vizuálem na jednoduché čisté komunikaci nových produktů ve spojení s luxusní atmosférou. Celou kampaň v režii reklamní agentury Arkadia a PR agentury Konektor propojuje slogan graficky ztvárňující předložku iN ve dvou variantách slov, a to buď “inteligentní” nebo “intimní”, jež si světa relaxace ve stylu USSPA rozhodně patří. Přídomkem iN v pojmenování se zároveň odlišuje generace inovovaných produktů představená k tomuto významnému dvacátému výročí.

Spolu se svým výjimečným postavením firma přijala odpovědnost a systematicky pracuje na kultivaci prostředí na českém trhu spa. Snaží se bojovat proti kopiím a nekalým praktikám prodejců čínského zboží. USSPA sama patří mez hojně kopírované výrobce také proto si cení aktuálního úspěchu, kdy jako první firma v oboru vířivek dosáhla certifikace Česká kvalita Czech Made. Letos bylo snažení firmy rovněž oceněno Superbrands udělovanou nejvýznamnějším značkám v jednotlivých oborech.

USSPA PRIVAT - nová generace privátních spa USSPA jako jediný český výrobce na trhu svého druhu, v dubnu tohoto roku uvádí na trh novou generaci nových spa. Jedná se o vířivky věnované k jejich 20. výročí od svého založení. Design zásadně inovované kolekce vířivek vznikl za spolupráce jejich kmenového designéra Petra Slaniny a designéra Filipa Streita ze studia Divan Design. Ve svém oboru ojedinělým a jednoznačně odlišitelným minimalistickým vzhledem,čistými liniemi a účelností tvarů.

Z hlediska designu je mezi inovacemi dominantní unikátní tvar lehátka iNwave, jež nemá obdobu ani na celosvětovém trhu a nabízí neobvyklou variabilnost využití pro hydroterapii. Umožňuje fixování masážní pozice nohou v různých polohách pro osoby rozdílných výšek postav, včetně možnosti obráceného sezení.
Zásadní oblastí jsou technické inovace nových spa s celou řadou revolučních funkcí. Rozvaděč USSPA iNtellismart přináší unikátní inteligentní systémy, jež automaticky řídí chod vířivky na základe průběžné analýzy a vyhodnocování. Hlavní inovace v oblasti techniky a technologie doplňuje i nový iNvision display, výjimečný tím, že zcela mění koncept displeje ve spa. Displej zde již není jen pro nastavování chodu, ale nově slouží jako přehledný informační panel pro nastavování chodu, ale nově slouží i jako přehledný informační panel pro uživatele v průběhu koupele.