ROUVY přináší do španělské virtuální La Vuelty česká silniční kola Festka

ROUVY je aplikace pro indoor cyklistiku, která umožňuje fanouškům zažít autentické trasy z celého světa, aniž by se museli vzdát pohodlí domova. Nedávno oznámila spojení s Festkou, výrobcem špičkových kol. Od dneška do 17. září, kdy končí La Vuelta, mohou jezdci vyzkoušet speciální edici výkonného kola Festka Spectre a jet na něm na vybraných etapách závodu.

Festka je uznávaná česká značka, která spojuje svět umění, vizuálního i technického designu a vynikajícího materiálového inženýrství. Kola Festka se vyznačují svou inovativností. Kromě moderních materiálů a technologií staví především na kreativitě a láme zažité tradice spoluprací s zajímavými umělci. Kola z Vinohrad, na kterých jezdí úspěšní podnikatelé, politici i hollywoodské hvězdy jako například Orlando Bloom, se dostala do žebříčku Technology Fast 50 stejně jako ROUVY. A právě díky nové spolupráci při významné příležitosti Grand Tour La Vuelta, tedy její virtuální části, byl vytvořen speciální design modelu Festka Spectre.
„Jízda na trenažéru ještě nikdy nebyla zábavnější. Rouvy svým vysoce oceňovaným progresivním přístupem a pozorností k detailům s jistou mírou nadsázky stírá hranice mezi jízdou venku a uvnitř a posouvá zážitek z domácího tréninku na zcela novou úroveň. Je skvělé, že si pocit z jízdy na výjimečném kole můžete vyzkoušet i ve virtuálním prostředí,” uvedl spoluzakladatel Festky Michael Moureček.

„Uživatelům ROUVY přinášíme díky této spolupráci unikátní příležitost, jak si zpestřit svou jízdu a po dobu trvání La Vuelty si ve své virtuální garáži mohou vybrat svůj superbike zdarma. Kromě nových letošních tří úrovní u této Grand Tour, o kterých jsme informovali minulý týden, tak přinášíme jezdcům další nový zážitek a zábavu,” uvedl Petr Samek, generální ředitel ROUVY, které patří do portfolia skupiny Pale Fire Capital.
Po ukončení La Vuelty bude kolo nadále k dispozici, avšak ke koupi za virtuální měnu. Zařazení kola do platformy je první ze série společných aktivit mezi ROUVY a Festkou. Kolo bylo také použito v nejnovější televizní kampani ROUVY, kde se značka snaží rozšířit povědomí o své platformě, rozšířit uživatelskou základnu a přinést realitu outdoorového ježdění jezdcům přímo do pohodlí jejich domovů.
FESTKA nabízí model Spectre s unikátní grafikou vytvořenou pro spolupráci s ROUVY v rámci La Vuelty jako limitovanou edici. Podrobné info na festka.com.
