SCHWARZKOPF ELITE MODEL LOOK 2022 PRO ČESKOU REPUBLIKU ZNÁ SVÉ VÍTĚZE

V nádherném prostředí hotelu Andaz Prague se ve středu 22.6. uskutečnilo vyhlášení vítězů soutěže Schwarzkopf Elite Model Look 2022 pro Českou republiku. Nejprestižnější modelingová soutěž na světě, do které se každým rokem přihlásí statisíce zájemců z více než 45 zemí světa, zná nyní jména vítězů pro Českou republiku. Stali se jimi Julia Krzywoń a Richard Reischig. Vítězové budou reprezentovat svou zemi na světovém finále, které se bude po patnácti letech konat v Praze!
O nových nadějích světového modelingu rozhodovala porota složená z odborníků z oblasti módy, kultury a médií a partnerů projektu. V porotě zasedli například slovenská topmodelka Michaela Kocianová, módní fotograf Lukáš Kimlička, či ředitel soutěže a spolumajitel agentur Elite Prague a Elite Bratislava Saša Jány, který o soutěži říká: „Velice mě těší úroveň našich finalistů. Mám radost, že se nám podařilo uspět v souboji s městy jako New York, Qatar a Barcelona a přinést světové finále opět do Prahy. Věřím, že to bude skvelá prezentace pro Prahu a Českou republiku, kterým právě velký počet topmodelek dělá skvělou reklamu ve světě. Jsem hrdý na to, že právě Česká republika je historicky nejúspěšnější zemí, co se týká počtu světových vítězek.

Jako v předchozích ročnících se i tohoto slavnostního vyhlášení zúčastnily topmodelky agentur Elite Prague a Elite Bratislava, například vítězky světových finále Elite Model Look Denisa Dvořáková, ktera vyhlášení moderovala nebo Eva Klímková. Módním partnerem byly butiky THE BRANDS MEN a THE BRANDS WOMEN z portfolia společnosti Luxury Brand Management, která v České republice zastupuje více než dvě desítky nejvěhlasnějších módních domů.
Projekt Elite Model Look se i tento rok spojil s úspěšnou značkou vlasové kosmetiky Schwarzkopf, která se stala hlavním partnerem a spoluorganizátorem soutěže. Vlasová kosmetika Schwarzkopf v minulosti dlouhodobě spolupracovala se světově známými celebritami, včetně topmodelek jako např. Claudia Schiffer a Heidi Klum a již poněkolikáté se stala součástí jedinečného projektu objevujícího budoucí hvězdy modelingového průmyslu.

Stabilním partnerem soutěže je značka Rowenta, která nabízí exkluzivní řady inovativních produktů pro péči o vlasy a tělo, které si oblíbily miliony uživatelů po celém světě. Novým partnerem je značka Krups, která je specialistou na produkci výrobků usnadňujících a zpříjemňujících přípravu a vychutnávání kávy. Oficiálním kosmetickým partnerem se stala značka Oriflame. Dalším partnerem byl lifestylový magazín Feminity. Mediálními partnery jsou CNN Prima News, Evropa 2, Elle, Fashion TV a JCDecaux.
V průběhu měsíce květen se v obchodních centrech po celé ČR uskutečnilo celkem 14 castingů.
