Tod's představuje svoji podzimní kampaň, jejímž středobodem je italské “Ciao”

Značku Tod's proslavily především jedinečné a elegantní boty a další luxusní zboží z materiálu nad všechny materiály – kůže. Značka byla založena koncem 80. let v Itálii. Už tehdy, stejně jako dnes, byla dokonalým symbolem tradice, kvality a modernosti.

Značka jde neustále s dobou a zároveň neztrácí nic ze své elegance, jíž proslula. Každý produkt je ručně zhotoven vysoce kvalifikovanými řemeslníky a stává se tak exkluzivním, moderním a praktickým předmětem.

Před několika dny značka představila svoji novou kampaň. Jejím středobodem je italské „Ciao". Neformální gesto, jež nás ve své spontánnosti doprovází v každé části světa. Nenápadné běžné slovo, kterým začíná i končí den, jednoduše Ciao.

Právě Ciao, tento italský pozdrav par excellence, značka Tod´s ve své nové kampani oslavuje. V tomto slově o čtyřech písmenech je v tak krátkém okamžiku řečeno tolik. Ciao spojuje celou planetu a vytváří přátelský pocit mezi lidmi. Stejně tak spojuje lidi i značka Tod´s.
Za fotoaparátem stál Craig McDean. S jeho vizí přibližuje Tod´s svou podzimní kampaní bezprecedentní portrét Made in Italy a všemi způsoby vyjadřuje, jak říci Ciao.