CK One Essence: intenzivnější, prémiová verze ikonické původní vůně

Calvin Klein uvádí CK One Essence, intenzivnější, prémiovou verzi ikonické původní vůně, která představuje odvážný přírůstek do portfolia vůní CK One. Po 30 letech od uvedení původní vůně CK One na trh vzdává nová CK One Essence hold její olfaktorické DNA a oslavuje její kulturní odkaz, čímž potvrzuje její vývoj od průlomové vůně 90. let k nové ikoně i pro novou éru.

Ve snaze dodat původní vůni CK One nové emoce se Calvin Klein opět obrátil na mistra parfuméra Alberta Morillase ze společnosti dsm-firmenich - parfuméra, který stojí za původní ikonickou vůní CK One - aby vytvořil její novou verzi. Toaletní voda CK One Essence, jejíž koncentrace je dvojnásobná oproti původní toaletní vodě a zajišťuje dlouhotrvající a silnou svěžest, modernizuje vyzývavé tóny původního džusu a vytváří nový olfaktorický symbol nadčasové jednoty.
- Vrchní tóny vůně se otevírají jasnými tóny italského bergamotu, který pochází z rodinné farmy v Kalábrii, a krvavého pomeranče. Šťáva nabízí energizující a výbušný profil již od prvního přivonění.
- V srdci se skrývá kultivovaný výběr vysoce kvalitních čajů, včetně organického zeleného čaje, jehož složení povzbuzuje a přináší moderní svěžest.
- K uzemnění základu použil Morillas specifické pižmo upcyklované z papírenského průmyslu, které dodává bohatou a smyslnou hřejivost doplněnou dřevitým, krémovým akordem santalového dřeva.

Při uvedení CK One Essence spolupracoval Calvin Klein s vizionářským tvůrcem Alasdairem McLellanem, aby představil tým, který oplývá individualitou a spojuje ho rebelský duch, jenž je srdcem značky CK One. Kampaň, která se nese v duchu černobílých portrétů, jež jsou pro značku typické, ukazuje tváře, kterak se dynamicky pohybují v harmonii, kontrastu a s naprostou energií za doprovodu melodie hymnického songu „Blue Monday“ od skupiny New Order. Výsledné vizuály zdůrazňují smyslnost, pospolitost a jednotu, které jsou neodmyslitelně spjaty s dědictvím CK One, a oslavují generaci, která je zajedno sama se sebou i mezi sebou navzájem.
Vychází z geniální jednoduchosti původního flakonu CK One a respektuje odkaz CK k udržitelnosti. Krabička zdůrazňuje luxusní povahu složek nové vůně.

CK One, první unisex vůně na světě již 30 let ztělešňuje moderní minimalismus, který je základem étosu značky Calvin Klein. Původní vůně CK One, která byla uvedena na trh v roce 1994 v Tower Records, vystihla ducha doby odvážnou, vyzývavou vůní, která odrážela poselství hudby, módy a popkultury. Přelomová kampaň vůně předznamenala seismickou změnu tváří na billboardech, kde se objevovali pouliční misfits, rozervaní modelové a skuteční mladí milenci. Díky svému průkopnickému postoji univerzálnosti byla CK One první svého druhu: vůně pro každého.